سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۸ اسفند

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که کنسول جدید خود به نام Xbox Scorpio در مراحل طرح و تست نهایی است و پس از عرضه ی این محصول، توسعه ی محصولات دیگر متوقف خواهد شد. البته این کمپانی هر بار پس از عرضه ی محصول جدید خود اعلام می کند که از تولید نسخه های قبلی صرف نظر خواهد کرد اما پس از مدتی تولید مدل های قبلی را مجددا از سر می گیرد.
این شرکت قبلا در گزارشی اعلام کرده بود که پس از عرضه ی Windows 10 سیستم عامل های قبلی را پشتیبانی نخواهد کرد و حال نیز در مورد کنسول ها نیز چنین اطلاعیه ای را صادر کرده است.
نمایندگان این شرکت بر این باورند که در آینده با تولید دستگاه های چند منظوره، کاربران می توانند بازی ها را به صورت ترکیبی بر روی دستگاه های مختلف تجربه کنند و بر این واقعیت اذعان دارند که در حال حاضر متخصصین کمپانی بر روی این هدف کار می کنند. آنها می خواهند با اجرای پروژه ی Play Xbox Anywhere، با استفاده از تکنولوژی ذخیره سازی ابر مجازی سبب شوند تا کاربران در هر جا و هر نقطه از بازی لذت ببرند.
این رویکرد به ایجاد سطح بالایی از کاربران آنلاین اینترنتی کمک خواهد کرد و همچنین به دنبال این موضوع تعداد زیادی از خدمات ارائه شده در اینترنت در چهارچوب بازی ها توسعه خواهند یافت که طبیعتا با کسب درآمد بیشتر پروژه های بازی سازی نیز بهبود پیدا خواهند کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه