سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

کمپانی Xiaomi اولین موس بی سیم خود را به بازار عرضه خواهد کرد. این موس که Mi Mouse نام گرفته است با قیمت 99 یوآن در بازار عرضه خواهد شد.
بدنه این موس بی سیم از پلاستیک ABS و آلومینیوم آنودایز ساخته شده است. در این دستگاه ماژول های Bluetooth 4.0 و Wi-Fi 2.4  گیگاهرتز قرار داده شده است که فرد را قادر می سازد تا موس را به کامپیوتر و یا هر دستگاه دیگری متصل کند. این موس می تواند تا شعاع 10 متری از سیستم کامپوتری فعال باشد.
موس برای سیستم های در حال اجرا بر روی Windows 7 و یا بالاتر کار خواهد کرد. همچنین می توان با استفاده از یک موس همزمان به دو دستگاه متصل شد. حسگر لیزری این موس می تواند با دقت 1200 dpi نقطه در اینچ عمل کند. همچنین این موس را در تمامی سطوح سخت و یا شیشه ای می توان استفاده کرد.
این موس از طراحی مینیمالیستی بهره گرفته است. مانند اکثر موس ها دارای دو دکمه راست و چپ و یک اسکرول که مابین دکمه ها می باشد. همچنین دکمه روشن خاموش کردن موس و دکمه اتصال به دستگاه نیز بر روی آن قرار دارد. ابعاد موس 110,2х57,2х23,6  میلیمتر و وزن آن 77,5 می باشد. موس با باتری 3 ولت کار می کند. فروش این دستگاه از تاریخ 11 نوامبر در چین آغاز خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه