تکنولوژی
الناز فرجی۰:۳۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ فروردين

لس آنجلس - کاربران تی موبایل میتوانند حالا ویدئوهای یوتیوب را بدون هدر دادن داده ها یا پول پخش کنند . جان لگر در روز پنج شنبه گفت که این شرکت حالا اجازه میدهد که این پلتفرم متعلق به گوگل بخشی از آن باشد که به مشتریان این امکان را میدهد که ویدئوهای برند های محبوب را پخش کنند - مانند نتفلیکس ، هولو و یو استریم - بدون اینکه هزینه ی اضافه ای در بر داشته باشد .
7/@TMobile  به مشتریان گوش میدهد و به لطف این شراکت کوچک @youtube حالا شریک bingeon است !
این خبر چهار ماه بعد از خبر بودن binge on در دهمین رویداد uncarrier در لس آنجلس رسید . در آنجا ، لگر گفت که binge on  مایل به اضافه کردن هر سرویسی است که میخواهد بخشی از آن باشد . با این حال youtube از لیست سرویس های آماده کاملا غایب بود . لگر در Q&A بعد از اعضای مخاطبین گفت " در این لحظه آنها ( YouTube ) الزام و میل به این کار را نداشتند . اما گوگل در یک پست در روز پنج شنبه گفت که اول نمیخواست در binge on  شرکت داشته باشد چون این برنامه باعث برانگیختن سوال هم از  کاربر و هم سرویس های ویدئو میشد . "
گوگل در پستش گفت " برای مثال ، ما فکر نمیکردیم که این برنامه دقیقا چطور میتواند برای سرویس های ویدئو که شامل سهم پخش مجانی برنامه ی binge on  نبودند ، کار کند . ما همچنین فکر میکردیم که کاربران به کمک بیشتری احتیاج داشتند تا بفهمند چطور برنامه کار میکند و چطور باید از گزینه ها استفاده کنند . "
با این حال گوگل گفت که t mobile انتخاب هایش را برای کاربران توسعه داده و همینطور اطلاعات و گزینه ها را برای سرویس های ویدئو اضافه کرده است.

برچسب هاT-Mobile's،YouTube
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

10 پیش بینی حوزه فن آوری که اشتباه از آب در آمد