موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ خرداد

طراح و وبلاگ نویس معروف Benjamin Geskin، در صفحه ی Twitter خود تصاویری از دو مدل جدید Apple iPad، با اندازه‌ی 10.5 اینچی iPad Pro و نسخه ی 12.9 اینچی آن را به اشتراک گذاشته است. همچنین در این تصاویر، کاور های جدیدی برای این دو محصول به نمایش گذاشته شده است.
آنچه از تصاویر مشخص است، تبلت های جدید Apple، علی رغم شایعات منتشر شده، دارای فریم در صفحه نمایش می باشند. Geskin می نویسد که ضخامت قاب در هر دو طرف صفحه نمایش iPad جدید 7 میلی متر است که تقریبا دو برابر بزرگتر از فریم 4 میلیمتری iPhone 8 خواهد بود. دکمه ی Home شباهت زیادی به نمونه ی مشابه آن در iPhone 7 دارد و به صورت لمسی عمل خواهد کرد.
مدتی پیش در رسانه ها شایعه ای منتشر شده بود که قرار است از نسخه ی iPad Pro با اندازه ی 10.5 اینچی و نسخه ی مشابه 9.7 اینچی رونمایی گردد. البته به نظر می رسد تنها راه برای کاهش اندازه ی تبلت، حذف فریم دور آن و قرار دادن Touch ID می باشد. Phone Arena در این باره می نویسد بنا بر توضیحات Geskin، توسعه دهندگان کمپانی موفق به انجام چنین کاری نشده اند. اخباری نیز به گوش می رسد که قرار است نمایندگان کمپانی، نسخه ی 10.5 اینچی iPad Pro را در نمایشگاه WWDC که در ماه آینده برگزار خواهد شد، رونمایی کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه