تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ آذر

lumalabs قبلا عکاسان را قانع کرده بود تا نور سنج هایشان را در خانه بگذارند و از وسیله ی اضافه شدنیlumu در گوشی هایشان استفاده کنند و حالا lumulabs با نورسنجی بسیار قدرتمند تر برای آی فون بازگشته است که در حال حاضر سوژه ی کمپین کیک استارتر است ، lumu power به وصل شونده های نور وصل میشود و نسبت به نسخه ی قبلی اش پیشرفت های زیادی  کرده است . lumu power پک نور سنج اضافه شدنی جمع و جور اما نیرومند است که گوشی هوشمند شما را به یک ابزار عکاسی مفید تبدیل میکند . علاوه بر سطوح پیرامونی نور، این وسیله ی گنبدی شکل قادر به اندازه ی گیری دمای نور ها ، تعادل سفیدی و فلاش هم هست ، که به عکاسان این امکان را میدهد تا تنظیمات درست را روی دوربینشان بر اساس شرایط نوری انجام دهند .


بدنه ای از آهن ضد زنگ با  پخش کننده های پلاستیک پلی کربنات که شامل سنسور های دوگانه میشوند دارد . از یک سمت یک سنسور رنگ واقعی دمای رنگ، تعادل سفیدی و نور رسانی را اندازه میگیرد در حالیکه یک دیود عکس در سمت دیگر کارهای مربوط به پرتو رسانی، پیرامون و نور فلاش را انجام میدهد . چون lumu power از طریق یک وصل شونده ی نور متصل میشود ، تنها با ios کار میکند و با آی فون ، آی پاد تاچ و آی پد قابل استفاده است . مانند lumu ی اصلی، اپلیکیشنی کوچک به عنوان وسیله ی میانجی اصلی با دستگاه جدید کار میکند . در اینجا کاربران میتوانند هر چیزی را که میخواهند برای تنظیم عکس یا ویدئو انتخاب کنند و سپس متغیر ها را بر اساس گشودگی دریچه ، زمان پرتو رسانی و ایزو هماهنگ کنند . آنها همچنین میتوانند در مورد سطوح نور ، تعادل سفیدی و دمای رنگ اطلاعات بدست آورند .
lumulabs پیشنهاد میکند که علاوه بر عکاسان ، این وسیله توسط معماران نیز برای اندازه گیری سطوح نور در مناطق مختلف یک ساختمان استفاده شود، یا توسط یک طراح نور برای سنجش رنگ نور لامپی که میخواهد طراحی کند .  بیعانه ی کیک استارتر در حال حاضر برای lumu power 199 دلار است و از همین حالا به هدف سرمایه جمع کردنش رسیده است ، بنابراین اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود ؛ حمل و نقل در ژوئن 2016 آغاز خواهد شد .

برچسب هاiPhonelumulabsiOS
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هکرها تعداد زیادی از حساب‌های اپل را دزدیدند