پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

و شما می توانید واقعا آن را بپوشید.
بسیار زود است که بگوییم کفش های تولید شده با پرینتر سه بعدی به بیشتر از یک جلب توجه تبدیل خواهند شد یا خیر. همچنین، شما باید به برندهای ورزشی برای امتحان کردن چیزهای جدید امتیاز بدهید، حتی اگر در برخی موارد پرینت سه بعدی تنها برای ساختن نمونه های اولیه استفاده شود. سال گذشته، آدیداس نشان دادن پتانسیل تکنولوژی با مفاهیمی مانند Futurecraft  سه بعدی را آغاز کرد. یک کفش مخصوص دویدن که بخشی از آن از طریق پرینت سه بعدی ساخته شده بود. و حالا این شرکت یک قدم به جلو برداشته است: آن ها به ساختن یک جفت کفش آماده برای پوشیدن، برای ورزشکاران اسپانسر شده ی خود در المپیک ریو 2016 پرداخته اند. همانطور که از نام آن پیداست، کفش های برنده ی پرینت سه بعدی شده، به افرادی محدود می شود که یک مدال در برزیل نصیب آنها شود.


برخلاف ظاهر Futurecraft که در چندین ماه پیش عرضه شد، این کفش از ویژگی هایی از جمله یک PrimeKnit مشکی در قسمت بالایی و یک بخش میانی با پرینت سه بعدی برخوردار است. پاشنه ی کفش نیز با پرینت سه بعدی ساخته شده است، چیزی که قبلا آن را ندیده ایم. از طریق یکپارچه سازی پاشنه ی کفش با قسمت میانی، آدیداس گفته است که آن ها قادرند تا از فرآیند معمول چسب زدن و خیاطی اجتناب کنند. مهمتر از همه، یکی از سخنگویان آدیداس به Endagdet گفته است که کفش های تولید شده با پرینت سه بعدی برای برندگان، کاملا آزمایش شده و برای دویدن تایید شده اند. بله، شما می توانید آن ها را بپوشید بدون اینکه نگران باشید که قبل از برداشتن قدمی از هم جدا شوند.


آدیداس جزئیاتی در مورد مدل مصرفی آن ارائه نداده است، اما امیدواریم که افراد معمولی نیز بتوانند از شانسی برای خریدن یکی از آن ها در آینده ی نزدیک برخوردار باشند.


برچسب هاAdidas3D-printed shoes
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تماشا کنید: باتری جاذبه ای که با نیروی باد شارژ می شود