اپلیکیشن
مصطفی طبری۹:۵۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

تماشای ویدیوی بازی کردن یک بازی ویدیویی توسط فردی دیگر احتمالاً برای همه جذابیت ندارد، اما این دست ویدیوها اخیراً به محبوبیت بسیار زیادی رسیده و تقریباً بخش اعظمی از ویدیوهای پخش شده آنلاین را تشکیل می دهند. اگر شما هم یکی از استفاده کنندگان سرویس Twitch هستید، یک آپدیت جدید برای نسخه اندرویدی آن منتشر شده که ویژگی جالبی در خود دارد.
تیم توسعه Twitch یک پخش کننده پاپ آپ را در این آپدیت ارائه کرده اند که به شما اجازه می دهد تا ویدیوهای خود را استریم کنید حتی اگر از محیط برنامه خارج شده باشید. برای دسترسی به این ویژگی کافیست بر روی آیکون پاپ آپ واقع در گوشه راست و پایینی ویدیو پلیر این اپلیکیشن لمس کنید و یا از طریق بخش تنظیمات این کار را انجام دهید.
پس از فعال شدن این ویژگی، شما می توانید ابعاد پخش کننده را با انگشتان خود تنظیم کنید. با لمس آیکون پاپ آپ در قسمت چپ این پخش کننده می توانید بدون توقف در استریم ویدیوتان، به حالت استاندارد اپلیکیشن برگردید. توجه داشته باشید که این قابلیت تنها در حالت افقی کار می کند و اگر از تبلت استفاده می کنید می توانید در دو حالت افقی و عمودی از آن بهره ببرید.

برچسب هاUpdateAppTwitchAndroid
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن Shazam برای ساعت های اندرویدی بروز رسانی شد