ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ اسفند

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات: بسته رایگان ۱۰۰ گیگا بایتی اینترنت رایگان برای مشتریان ثابت اینترنت ۲۹ اسفند به پایان می‌رسد که احتمال تمدید آن برای سال آینده وجود دارد.
محمدرضا بیدخام افزود: این بسته رایگان در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی و تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای همه مشتریان اینترنت ثابت شرکت مخابرات ایران از ۱۸ تا ۲۹ اسفند امسال برای همه مشترکان شارژ شد.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به شیوع بیماری کرونا آیا احتمال تمدید این بسته رایگان در سال آینده نیز وجود دارد؟ افزود: بحث تمدید در دستور کار است و اگر به تصویب برسد به اطلاع مشترکان می‌رسد.
آقای بیدخام در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به استقبال گسترده مردم از این بسته چه تمهیداتی برای کاهش نیافتن سرعت اینترنت و افزایش باند صورت گرفته است؟ گفت: با توجه به استقبال خوب مردم، پایش مستمر شبکه در جهت رفع اختلالات و کمبود‌ها صورت گرفت و با هماهنگی شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند مورد نظر تا حد مطلوبی تأمین شد و با پایشی که انجام شده، شاخص‌های کیفی به حد مطلوب رسیده است و اختلالات در حداقل زمان برطرف می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه