سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

کمپانی شیائومی نه تنها در عرصه ی گوشی های هوشمند  Mi5s و Mi5s پلاس شناخته شده ، بلکه نسل جدیدی از تلویزیون خود را نیز با نام  ام آی تی وی 3اس را معرفی کرده است. این غول چینی علاوه بر این دستگاه، سیستم بلندگو و میکروفن بی سیم برای کارائوکه و سیستم هوش مصنوعی برای تماشای تلویزیون را نیز طراحی کرده است.

شیائومی Mi TV 3S
تلویزیون دارای صفحه نمایش 65 اینچی، محصول کمپانی سامسونگ با قاب آلمینیومی براق و در نازک ترین قسمت ضخامت 9.9 میلی متر  و ضخیم ترین قسمت 37.6 میلیمتر می باشد.
قاب با ابزار الماس پردازش و  فریم استفاده شده آلومینیوم آنودایز طلایی رنگ دارد. تلویزیون تحت اجرای تکنولوژی هوش مصنوعی – سیستم Patchwall puzzl قرار دارد.
نسخه‌ی استاندارد با صدای ساراند DTS و سخت‌افزار دیکدینگ ارائه می شود. سیستم بلندگوه با تلویزیون یکپارچه نیست و بلندگوها در غالب سینمای خانگی عرضه می شوند.

ویژگی ها:
صفحه نمایش: 65 اینچ، 4K  ، 60fps ، سامسونگ
چیپ ست: 64 بیت AmlogicT966 ، نسل پنجم موتور HD با پشتیبانی از HDR و OpenGL3.1، گرافیک Mali830
2 GB: RAM
ارتباطات: Wi-Fi - 802.11ac, Bluetooth 4.0
قاب: آلومینیوم
ضخامت:. 9,9 – 37,6 میلی متر
محدوده فرکانس آکوستیک: 30 هرتز - 22 کیلو هرتز
یکی از امکانات متمایز این سیستم  ساب ووفر جدید، بلندگوهای ساراند ۲.۲۵ اینچی، صدای باس قدرتمند و قابلیت اتصال بی‌سیم 5G می باشد.
قیمت پیشنهادی برای ارائه این محصول 900 دلار عنوان شده است.

Mi TV 3S 55
این محصول هم نسخه 55 اینچی این تلویزیون می باشد. نسخه 55 اینچی مجهز به صفحه نمایش ال جی با وضوح 4k و قابلیت پشتیبانی از HDR می باشد. وژگی های این سییستم عبارتند از:
صفحه نمایش: 5 اینچی، 4k، HDR، IPS
چیپ ست: 4 هسته  ای ، 64bit
قاب: آلومینیوم
ضخامت: 9.9 میلی متر
هوش مصنوعی : Patchwall puzzle
البته قیمت این محصول نیز چیزی در حدود 750 دلار خواهد بود.

Mi Brain ابزاری هوشمند برای تلویزیون
به گفته تولید کننده این ابزار با  فن آوری مبتنی بر یادگیری عمیق ماشین و توسعه شبکه های عصبی و تشخیص گفتار، در خدمت تماشاگران تلویزیون خواهد بود.
این دستگاه با بررسی عادات و علایق از صاحبان می تواند محتوای سرگرم کننده مناسب را به آنان پیشنهاد کند. در این میان برنامه های نامناسب و کاملا دور از انتظار مخاطب را از لیست انتخاب حذف خواهد کرد. البته این سیستم با گذشت زمان می تواند عملکرد دقیق تری با استفاده از سیستم هوشمند یادگیری ایفا کند.


میکروفون کارائوکه
مدل بی سیم Lei Shi KTV - علاوه بر تلویزیون به دستگاه های دیگر نیز متصل خواهد شد. میکروفون دارای حساسیت بالا نسبت به نویز و جلوگیری از تداخل صداهای زیاد در سیستم می باشد.
پردازش های صوتی توسط پردازنده صوتی Cirrus Logic انجام خواهد گرفت. قیمت این میکروفون 599 یوان اعلام شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه