تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور

اگر به فکر خرید یک دوربین جدید هستید، تا نمایشگاه دوربین Photokina که هفته آینده شروع می شود و در اروپا بزرگترین رویداد در این زمینه به شمار می آید، دست نگه دارید! انتظار بر این است که مدلهای زیادی در این نمایشگاه دوسالانه معرفی شود، البته به علت زلزله Kumamoto که عرضه مدل های جدید سونی و فوجی‌فیلم را به تاخیر انداخته، ممکن است کمی ضعیف تر از سال های قبل برگزار شود.


ماه گذشته شرکت نیکون D3400 DSLR را معرفی کرد پس به نظر نمی آید در این زمینه حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد. البته جای تعجب نیست اگر جزییات بیشتری از دوربین KeyMission 360 که یک دوربین دو لنزه 4K مخصوص واقعیت مجازی است، منتشر شود.


کمپانی صاحب نام کانن نیز دو مدل دوربین خود را پیشتر معرفی کرده است (که در خبرها بدان پرداختیم) و به نظر نمی رسد بخواهد در این نمایشگاه خبرساز باشد. در این میان محصولGH4  مبتنی بر ویدیوی پاناسونیک نیز دو سال قبل عرضه شده، پس احتمالاً در این رویداد نسخه جدید آن (با نام G8x) عرضه شود.


در پایان بد نیست اشاره کنیم احتمالاً پهبادهایی که برای گرفتن عکس های سلفی طراحی شده اند اتفاق جالب دیگر در این نمایشگاه باشند.

برچسب هاCameraPhotokina
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هرجا که بروید، پهباد Lily Camera با شما خواهد آمد