تکنولوژی
الناز فرجی۱:۲۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

قبل از اینکه افرادی به بخش نظرات بروند و انتقاد کنند باید بگویم که من تعداد زیادی از محصولات اپل را تا به حا خریداری کرده ام . خط ها و فرو رفتگی های آی فون 6  شخصی من همه از روی علاقه است . iPad3 سالخورده ی من همراه همیشگی کاناپه است . من هزینه زیادی پرداختم تا ویژگی های مک بوک pro خود را با صفحه نمایش رتینا و پردازشگر  3.0GHz core i7 و 16 گیگ رم و 512 گیگ ذخیره ی داخلی SSD ارتقا دهم تا نیازی نباشد که چند سال بعد آن را تعویض کنم . یک ساعت اپل خریدم ، با وجود برنامه های سوم شخصی که بعد از مدتی بی فایده شدند . هیچ کس نمیتواند به من بگوید که ضد اپل هستم . اما از مک بوک 12 اینچی جدید نا امید شدم . به نظرم خیلی بد است .
زمانی که همکارم کریستینا وارن مک بوک 12 اینچی را سال گذشته نقد کرد ، من با او موافق بودم که این وسیله با وجود کمبود نیروی کافی الگوی لپ تاپ های آینده خواهد بود . به روز رسانی 2016 مک بوک یک لپ تاپ زیبا باقی میماند  صفحه نمایش رتینای آن حیرت انگیز است ، پروفایل آن باریک و بسیار سبک است . کیبرد آن خیلی خوب نیست اما میتوان کارهایی در راستای بهبودش انجام داد . این مک بوک جدید هنوز درگاه USB-C دارد و از دوربین فیس تایم 480 P  استفاده میکند.
اما یک سری چیزهای کلیدی و ویژگی ها باقی مانده که اپل نتوانسته درستشان کند . این شرکت یک سال را با یک به روز رسانی سخت افزاری کوچک و اضافه کردن یک رنگ طلایی صورتی گذرانده است. عصبانی کننده ترین اخبار مربوط به مک بوک جدید این است که هنوز یک درگاه USB-C دارد ، چرا یک درگاه دیگر نه ؟ MacBook air اصل بسیار زیبا ساخته شده بود ، اما تنها یک درگاه USB  داشت . اپل اینطور فکر کرد که دو سال بعد یک درگاه USB  دوم اضافه میکند و یک کارت SD . مک بوک جدید شما بدون USB-C نسبت به USB 19 دلاری و USB-C نسبت به VGA 79 دلاری چطور خواهد بود ؟
و بدترین قسمت : مک بوک جدید با دستگاه امنیتی HDMI و یک USB-S و وسایلش .
و اینکه این USB-C حتی thunderbolt 3 هم نیست . اگر قرار باشد فقط با یک USB-C سر کنیم ، حداقل باید سریع ترینش باشد .  آی فون 5, 4 ساله ی من یک دوربین Facetime HD دارد . اپل نمیتواند دوباره آن را روی کار بیاورد .
چه اتفاقی در یک دوربین facetime با شفافیت پایین می افتد ؟ هنوز 480 p شفافیت دارد . اپل ! بیدار شو ! سال 2016 است - هیچ دلیلی ندارد که یک لپ تاپ ممتاز حداقل یک دوربین HD وب برای مکالمه های ویدئویی واضح نداشته باشد . حتی iPhone 5 من 4 سال پیش دوربین facetime  HD داشت . این مسخره است !
من قصد داشتم اپل را به خاطر پردازشگر intel core M کم قدرتش بکوبم اما حالا نظرم خلاف این است . در حالیکه یک تراشه ی core i3  یا i5 میتوانست عالی باشد ، اما مانند Core M بدون فن نیستند و نیاز به چالش های مهندسی واقعی برای متعادل کردن گرما ، عملکرد و عمر باتری نیست. 
گرچه دوست داشتم که پیشرفت بیشتری در عملکرد ببینم ، بیشتر از 20 درصد پردازش بیشتر ، 25 درصد گرافیک و ساعت های اضافه ی باتری ، همچنین دوست داشتم که لپ تاپ قادر به ویرایش ویدئو های 4k باشد . چطور ipad pro میتواند ویدئو های 4k را ویرایش کند اما macbook نمیتواند ؟ خجالت آور است . همینطور اگر قیمت کاهش پیدا میکرد بد نبود .
همینطور نمیفهمم که چرا مک بوک 12 اینچی هنوز انقدر گران است . 1.300 دلار خیلی برای یک مدل پایه که کند تر و ضعیف تر از مک بوک های 11 و 13 اینچی است ، زیاد است . مک بوک air  های سطح بالا هم ارزان ترند و همینطور مک بوک سطح اول ، با قیمت های 1.100 و 1.200 دلار  . اگر مک بوک، آینده ی لپ تاپ ها است ، باید ارزان تر هم باشد  و برای تعداد زیاد خریداران ، این قیمت مناسب نیست .
کسانی که مرا میشناسند میدانند که من علاقه مند به مد هستم و کوچک ترین و قدرت مند ترین دستگاه ممکن را میخواهم . مک بوک air قدیمی من بسیار قابل حمل بود اما نه خیلی قدرتمند . مک بوک pro من قدرتمند است اما خیلی سبک نیست . من قدرت macbook pro را با اندازه ی macbook و قیمت macbook air میخواهم ، با درگاه های کافی تا بتوانم کارم را انجام دهم .  و یک webcam  HD هم  برای سلفی گرفتن میخواهم.

برچسب هاAppleMacbook
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید