ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۰ آبان

اعضای مجمع شرکت ملی پست ایران با تاکید بر استقرار نظام قیمت تمام شده‌ی سرویس‌ها و خدمات در پست، کلیات برنامه و بودجه سال ۹۸ این شرکت را تصویب کردند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با حضور سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی، برای بررسی بودجه‌ی پیشنهادی سال ۱۳۹۸ شرکت پست با حضور تمامی اعضای مجمع این شرکت تشکیل شد.
در ابتدای جلسه معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رئیس مجمع تاکید کرد: مدیران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران باید نسبت به تحلیل بازار و ظرفیت موجود شرکت اقدام کنند و بر اساس آن برنامه بهبود یا توسعه برای سرویس‌های تکلیفی و غیرتکلیفی خود با رعایت مفاد اساسنامه پیشنهاد دهد.
در ادامه‌ی این جلسه برنامه و بودجه پیشنهادی توسط نماینده هیات مدیره شرکت ملی پست ایران ارائه شد و با تاکید اعضای مجمع بر استقرار نظام قیمت تمام شده‌ی سرویس‌ها و خدمات، کلیات برنامه و بودجه به تصویب اعضای مجمع پست رسید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه