موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

کمپانی OPPO به صورت رسمی از گوشی جدید F1s، برای طرفداران عکاسی سلفی، رونمایی کرد. البته گفتنی است در دستگاه جدید عملکرد های بسیاری بهبود یافته است.
کمپانی OPPO در تابستان برای اولین بار از گوشی هوشمند عکاسی خود رونمایی کرده بود اما حال نسخه جدید و کامل تری را از آن ارائه کرده است. شایان ذکر است برخی از ویژگی ها بدون تغییر باقی مانده اند. گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و تمام قابلیت‌های مورد نیاز نظیر Bluetooth  و  Wi-Fi را دارا است.
از موارد تغییر یافته در این گوشی می توان به پردازنده هشت هسته ای MediaTek، افزایش رم به 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی به 64 گیگابایت اشاره نمود. بدون شک ویژگی که همچنان این دستگاه را متمایز می کند بدنه فولادی گوشی است. دوربین سلفی دستگاه 16 مکاپیکسل است و به فرد امکان ثبت تصویری با کیفیت بالا را خواهد داد. این در حالی است که دوربین اصلی دستگاه 13 مگاپیکسلی است.
عرضه OPPO F1s در آمریکا به تاریخ 1 دسامبر خواهد بود. البته عرضه این محصول و زمان آن در مناطق دیگر جهان هنوز مشخص نشده است. قرار است این گوشی با قیمت 280 دلار به مشتریان ارائه شود، در نتیجه با چنین قیمتی در لیست گوشی های مقرون به صرفه قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه