تکنولوژی
الناز فرجی۱:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ خرداد

شرکت بلژیکی studio farris architects در پروژه ای جدید در فلندرز غربی نمونه ی جالبی از تبدیل یک اصطبل را نشان میدهد .این شرکت یک اصطبل  ویران را تبدیل به یک دفتر کاری
جالب با نیم طبقه شبیه jenga میکند که از الوار ساخته شده است .


این پروژه با نام stable شامل ترمیم فضای خارجی ساختمان و پنجره های اضافی و نورگیر برای رسیدن نور طبیعی به داخل میشود . درهای شیشه ای کشوی بزرگ جایگزین درهای معمولی اصطبل میشوند و فضای بیرونی را قابل دیدن میکنند .


studio farris architects توضیح میدهد " ظرفیتی جدید با همان شکل قبلی ساختمان . این سیستم جعبه در جعبه به ما این امکان را میدهد تا تاثیر انرژی را بالا ببریم و مانع هر نوع عکس العمل شیمیایی با سولفات در خاک و دیوار های ساختمان اصلی میشود . " ( گرچه این شرکت هنوز تاثیر انرژی  را فراهم نکرده است ) علاوه بر ارائه ی دکوری واحد و کوچک ، این رویکرد به شرکت این امکان را میدهد تا فاصله ی باقی مانده را در دیوار ها با عایق پر کند . این نیم طبقه برجسته در واقع قابل کنده شدن است . و این برای دارندگانی که میخواهند از این فضا برای چیز دیگری استفاده کنند مناسب است . شامل 12 لایه از الوار میشود ، که یک فضای کاری با دو میز کار ، فضای ذخیره و یک محل کوچک برای خواندن را تشکیل میدهد . یک مکان برای جلسه هم در قسمت پایینی وجود دارد .
شرکت توضیح میدهد " این الوار ها تبدیل به کتابخانه ، قفسه ی کتاب ، انبار و مکان برای استراحت و خواندن میشوند . آن ها به این روش چیده شده اند تا شما بتوانید از پله ها بالا رفته به فضای کاری بالا برسید ، و میتواند در هر سطحی به میله های مختلف برسید "

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پیشروی جهان در راه یافت و استفاده از انرژی های تجدید پذیر