موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

کمپانی HMD Global در سه ماهه ی سوم سال جاری پرچمدار اندرویدی جدید خود را با نام تجاری نوکیا عرضه خواهد کرد. در حال حاضر قیمت و برخی از ویژگی های فنی این محصول مشخص شده است.
بنابر گزارشات منتشر شده، Nokia 9 در سه ماهه ی سوم سال 2017 در دسترس خواهد بود. این گوشی هوشمند در آمریکا با مبلغ 700 دلار عرضه خواهد شد. این گوشی را می توان یکی از گران قیمت ترین گوشی های نوکیا دانست زیرا مدل های قبلی این برند دارای قیمتی مقرون به صرفه داشته اند.
Nokia 9 اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از تکنولوژی OZO Audio خواهد بود. Nokia OZO یک ویژگی صوتی برای ارائه ی صدای سه بعدی برای هدفون‌ها و پخش صدای فضایی است. با کمک این ویژگی امکان پخش صدای سه‌ بعدی با تأخیر اندک برای دستگاه های واقعیت مجازی و همچنین امکان دنبال کردن حرکت‌‌های سر وجود دارد. با این فناوری دستگاه های فاقد OZO نیز امکان دریافت صدای با کیفیت استریو را خواهند داشت.
این تلفن دارای رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی است. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین دو لنزی همراه با حسگری 22 مگاپیکسلی ساخته شده توسط شرکت Carl-Zeiss  است و در دوربین سلفی دستگاه نیز از حسگری با رزولوشن 12 مگاپیکسل بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اسکنر عنبیه ی چشم، باتری با ظرفیت 3800 میلی آمپر و گواهی IP68  (بدنه ضد آب) اشاره کرد.
مشخصات Nokia 9 به شرح زیر می باشد:
صفحه نمایش: 5.5 اینچ با رزولوشن QHD
پردازنده: پردازنده Snapdragon 835 چهار هسته ای 2.4 گیگاهرتز + 4 هسته 1.9 گیگاهرتز
حافظه: 6 گیگابایت و 64/128 گیگابایت داخلی؛
دوربین: 22 مگاپیکسل اصلی و 12 مگاپیکسل سلفی
باتری: 3800 میلی آمپر باتری، پشتیبانی از شارژ سریع

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه