موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۱ خرداد

به تازگی در شبکه های دنیای مجازی، اخباری در مورد تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید Galaxy Note 8 به چشم می خورد. به گفته ی منبع خبر ابن محصول جدید در نیمه ی دوم ماه آگوست رونمایی خواهد شد. پیش از این رسانه ها خبری در مورد تاریخ رونمایی از Galaxy Note 8 در اواخر تابستان منتشر کرده بودند.
بر اساس گزارش بلاگر  Ice Universe، وی این خبر را از منبع آگاه و موثقی وابسته به کمپانی Samsung منتشر کرده است که گویا قرار است، Galaxy Note 8 کمی قبل از برگزاری کنفرانس IFA رونمایی شود. این کنفرانس قرار است در هفته ی سوم آگوست بازگشایی شود.
این منبع همچنین تصویری را از این محصول منتشر کرده که در آن پنل جلویی گوشی به خوبی قابل ملاحضه است. با قضاوت بر اساس یک عکس، می توان دریافت صفحه نمایش این محصول بدون فریم خواهد بود و طراحی آن از بیشتر جهات به Galaxy S8 شباهت دارد.
پیش از این در گزارش ها آمده بود، این فبلت مجهز به پردازنده ی Snapdragon 836 خواهد بود که نسخه ی بهبود یافته ی قدرتمندترین پردازنده در نسل خود یعنی Snapdragon 835 می باشد. علاوه بر این گفتنی است Samsung Galaxy Note 8 مجهز به دوربین دوگانه ی 23 مگاپیکسلی خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه