اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

نرم افزار تماس ویدئویی Google Duo از این پس امکان انتقال پیام های صوتی را هم به ویژگی های خود افزوده است. در حال حاضر کاربران می توانند به سرعت پیام های صوتی خود را با استفاده از این اپلیکیشن، بدون نیاز به پیام متنی ارسال نمایند.
Google Duo برنامه ای کاربردی است که برای فعال سازی نیاز به دسترسی به لیست مخاطبین کاربر برای برقراری تماس های صوتی دارد. این نرم افزار قابلیت انتقال تصویر با کیفیت بالا (HD) را داراست و برای کار در شبکه هایی با پهنای باند کم بهینه سازی شده است. ارسال قابل اعتماد تصاویر و امنیت بالا را نیز باید به این برنامه اضافه کرد. امکان مشاهده ی شماره ی تماس گیرنده و همچنین قابلیت ارسال اطلاعات دیگر نیز از قابلیت های فرعی این برنامه می باشد. 
در حال حاضر، توسعه دهندگان ویژگی ارسال پیام صوتی را برای تمامی مخاطبین در لیست دفترچه تلفن همراه اضافه کرده اند. این اولین آزمایش برای افزودن ویژگی جدید به این برنامه بود که با موفقیت روبرو شده است.
توسعه دهندگان Google Duo در ابتدا، قصد داشتند تا یک مبدل فایل را به برنامه اضافه کنند اما بعد تصمیم گرفته شد که چت تصویری را به اپلیکیشن Google Allo بیفزایند. Google Duo در حال حاضر برای کاربران iOS و Android در مارکت های تخصصی آن ها موجود می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه