گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ آذر

Maserati اخیرا اعلام داشته است تا سال ۲۰۲۰ اولین خودروی الکتریکی خود را عرضه خواهد کرد. تصاویری نیز از این خودرو در رسانه‌ها منتشر شده است. این شرکت اعلام داشت که این خودروی دو صندلیه، مفهومی از مدل Alfieri این شرکت خواهد بود که در نمایشگاه جنووا سال ۲۰۱۴ معرفی گردید.
خودروی Alfieri که با موتور V6 نیز عرضه خواهد شد، به عنوان رقیب اصلی مدل 911 اما در ابعاد بزرگ‌تر محسوب می‌گردد. مدل بنزینی این خودرو نیز در سال ۲۰۱۹ به بازار راه خواهد یافت. این خودرو قراربود با موتور V8 عرضه گردد، اما توجهات محیط‌زیستی باعث شد تا با موتور کوچک‌تر V6 عرضه گردد.
هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و کارایی این خودروی الکتریکی منتشر نشده است، اما انتظار کارایی بالایی با توجه به اسم و رسم کارخانه‌ی سازنده خیلی بی‌جا نمی‌باشد. نکته‌ی جالب توجه آن است که شرکت مادر Maserati، یعنی Fiat علاقه‌ای به ورود به بازار خودروهای الکتریکی ندارد. به تازگی مدیرعامل شرکت Fiat در اظهار نظری جالب بیان داشته بود که وی ایده‌ای در مورد چگونگی کارکرد مدل اقتصادی خودروهای تسلا ندارد، اما متذکر شد که کاری نیست که Elon Musk با تسلا بتواند انجام دهد، اما Maserati و یا Fiat نتوانند.

برچسب هاMaseratiElectric car
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سامسونگ و هدف تسخیر بازار باتری‌ خودروهای الکتریکی