موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

چندین منبع خبری در فضای مجازی تصاویری از پرچمدار جدید Google منتشر کرده اند. گویا قرار است گوشی های هوشمند Google Pixel 2 و Pixel 2 XL در پاییز سال جاری رونمایی شوند. بر اساس این تصاویر، گوشی هوشمند دارای یک دوربین مجهز به فلش قدرتمند است و همچنین گفته می‌شود این محصول فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون خواهد بود.
این تصاویر توسط بلاگرهایی همچون ایوان بلاس مشهور و یکی از تولید کنندگان قاب های محافظ گوشی های هوشمند Olixar منتشر شده است. از ویژگی های اصلی در این تلفن های هوشمند وجود یک دوربین اصلی در پنل پشتی است. این درحالی است که تمام تولیدکنندگان طراحی محصولات خود را به استفاده از دوربین های دوگانه تغییر داده اند، و همچنین عدم وجود جک هدفون 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون است. به احتمال زیاد این طراحی باعث خواهد شد تا اتصال هدست از طریق USB – C و یا انواع دیگر نظیر هدست بلوتوث انجام شود.
علاوه بر این طراحی حسگر اثر انگشت نیز به موقعیتی کمی پایین تر از جایگاه قبلی تغییر پیدا کرده است. همچنین با قضاوت تصویر Google Pixel و Pixel 2 XL می توان وجود ویژگی صدای استریو در این محصول را با قرار گرفتن دو اسپیکر در پنل جلویی محصول را به رخ کشید.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه