سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ مرداد

به تازگی ویدئویی از پروزه ی ساخت بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر شده است که توسعه دهندگان در آن توضیحاتی را در مورد مراحل ساخت این بازی ارائه می‌دهند. سازندگان بازی Uncharted در همکاری با استودیو Naughty Dog این ویدئو را منتشر کرده اند. گیمر می تواند به خوبی با مراحل ساخت و طراحی شخصیت های اصلی این بازی آشنا شود. این داستان حول محور شخصیت های اصلی بازی شخصیت کلویی فریزر و نیدین راس می چرخد، هنگامی که این دو فرد تصمیم می گیرند تا برای پیدا کردن عاج گانش راهی سرزمین هند شوند. از نوع ساخت سری جدید این بازی به نظر می رسد سازندگان قصد دارند تا به بیننده نشان دهند که تنها نیدین شخصیت اصلی این بازی نخواهد بود.
داستان این بازی آنچنان هم در تاریخ به عقب نرفته است و تنها کافی است کمی در مورد نسخه گذشته‌ی این بازی بدانیم. سازندگان در سری جدید این بازی المان های جالبی را اضافه کرده اند تا بازی را برای علاقه مندان جذاب تر کنند. همچنین صندقچه های قفل شده جدیدی در بخش هایی از نقشه گنجانده شده است.
بر اساس خبر منتشر شده در سایت رسمی پلی‌استیشن، در صورتی که کاربران پک Explorer بازی Uncharted 4: A Thief's End  و یا نسخه‌ی Digital Deluxe را در اختیار داشته باشید، می‌توانند به محض عرضه‌ی بازی، نسخه‌ی دیجیتالی آن را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایند. Uncharted: The Lost Legacy به صورت انحصاری برای کنسول بازی PS4 ودر تاریخ ۲۲ آگوست در آمریکای شمالی و ۲۳ آگوست در اروپا به قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. در صورتی که تا به حال ویدئوی پشت صحنه‌ی این بازی را ندیده اید، پیشنهاد می کنیم لذت تماشای آن را از دست ندهید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه