ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱ مهر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در احکام جداگانه‌ای عبدالرحیم حبیب‌زاده را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و کنترل برنامه‌ها، سیدمحمد امامی را به عنوان مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و پیمان قره‌داغی را به عنوان مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری منصوب کرد.
حسین فلاح جوشقانی رئیس این سازمان در جلسه معارفه و تودیع مدیران قبلی و فعلی گفت: هر سه حوزه حفاظت از حقوق مصرف‌کننده، دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و کنترل برنامه‌ها، نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات اهمیت ویژه‌ای در رگولاتوری دارد. بر همین اساس انتصاب مدیران در این حوزه‌ها پس از بررسی براساس شایستگی، دانش فنی، تجربه و دلسوزی انجام شده است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بعنوان رگولاتور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف هستیم از یکسو سرویس با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مردم ارائه کنیم، از سوی دیگر در شرایط اقتصادی فعلی حامی اپراتورها باشیم و همچنین حقوق دولت را در فضای ICT کشور استیفا کنیم، مدیریت و پیشبرد این سه هدف در کنار هم نیازمند دقت، تلاش مستمر و تعهد و دلسوزی است که امیدواریم با حضور و همکاری مدیران جدید در این جایگاهها بتوانیم به بهترین شکل این اهداف را محقق کنیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه