ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ اسفند

مدیر منطقه‌ی مخابرات کهگیلویه و بویر احمد گفت: با توجه به تجمع بسیاری از نیروها تجهیزات موقت مخابراتی برای رفع مشکل آنتن‌دهی به منطقه‌ی کوه گل سی سخت منتقل می‌شود.
مدیر منطقه‌ی مخابرات استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تجمع بسیاری از نیروهای امدادی در منطقه‌ی عملیات جستجو و شهر سی سخت و پیشگیری از بروز مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه یک دستگاه واحد سیار شرکت مخابرات امروز به این منطقه اعزام می‌شود.
عبدالحسین افتخاری افزود: طی چند روز گذشته به منظور تسهیل در سیستم آنتن‌دهی خطوط تلفن سعی شده مسیر ارتباطی از فرودگاه یاسوج تا شهر سی سخت و مناطق اطراف با افزایش ظرفیت خطوط تلفن تقویت شود تا مردم و گروه‌های عملیاتی با مشکل مواجه نشوند.
وی ادامه داد: تمامی عوامل دست اندرکاران، تیم‌های عملیاتی، گشت مسیر، فیبرنوری و تیم‌های حوزه‌ی نگهداری سیستم‌های انتقال در مناطق بویر احمد، دنا و کل استان از ابتدای وقوع حادثه تا پایان عملیات در آماده باش کامل به سر می‌برند.
مدیر منطقه‌ی مخابرات کهگیلویه و بویر احمد اعلام کرد کانکس سیار شرکت مخابرات در حال اعزام به منطقه کوه گل سی سخت است که در صورت مواجه نشدن در مسیر ارتباطی کار خود را آغاز خواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه