کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر

اوبر، نام برتر اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری خودرو، قصد دارد تا به عنوان مقصدی برای تمامی نیازهای حمل‌ونقل شناخته شود، بنابراین جدیدترین تلاش‌های آن طبیعتا به سمت رشد سهم آن از کسب‌وکار پر رونق اجاره‌ی اسکوترهای برقی است. به نظر می‌رسد این شرکت به این نتیجه رسیده که بهترین تصمیم برای تصاحب موقعیت برتر بازار در واقع تصاحب برترین‌ها است. The Information گزارش کرد، اوبر مذاکرات خرید چندین میلیارد دلاری احتمالی را با Bird داشته است و به عنوان جایگزین، اوبر با رقیب کوچک‌تر آن Lime هم در حال صحبت است.
اوبر در حال حاضر دارای سهم کوچکی در Lime است. از زمان آغاز همکاری این دو شرکت با یکدیگر از تابستان سال جاری، اسکوترهای برقی هم برای اولین‌بار به اپ اوبر آورده شده‌اند.
برای هر دو طرف این معامله انگیزه‌های قوی وجود دارد. از طرفی اوبر به دنبال تضمین موفقیت خود در این بازار پیش از شکل‌گیری کامل آن است و از طرفی استارتاپ‌های نوپا تلاش می‌کنند تامین بودجه  برای رشد شتابان خود را در این حوزه مستحکم کنند. The Information اشاره کرد اوبر به دنبال دستیابی به معامله‌ای مطمئن با Bird یا Lime تا پیش از پایان سال جاری است. این نشان می‌دهد مذاکرات در مرحله‌ی پیشرفته‌ای قرار دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه