اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری برای ثبت امور روزانه و To-Do-List‌ها ساخته و منتشر شده‌اند. اپلیکیشن Todoist از پرطرفدارترین و بهترین نرم‌افزارهای مدیریت و اطلاع کارها و وظایف روزانه برای شماست که با داشتن آن می توانید به راحتی امور و وظایف روزهای مختلف خود را در دسته‌بندی‌های مختلف مرتب کرده تا برنامه آن‌ها را در زمان مقرر اطلاع رسانی نماید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید وظایف روزانه‌ی خود را دسته‌بندی کنید و به آنها از لحاظ اهمیت رتبه بدهید.
همچنین در Todoist، دکمه‌ی جدید  «زمانبندی مجدد» وجود دارد. بدین صورت که این اپلیکیشن به طور هوشمندانه تاریخ جدیدی برای همه‌ی وظایفی که از سررسید‌شان گذشته پیشنهاد می‌دهد و در جهت امور برنامه‌ریزی‌نشده عمل می‌کند.
در ابتدا Todoist از شما یاد می‌گیرد. برای انجام وظایف منظم مانند ماموریت، Todoist زمانی که شما معمولا این وظایف را انجام می‌دهید را به خاطر سپرده و آن‌ها را به همان روز اختصاص می‌دهد. همچنین ممکن است حجم  وظایف‌تان در آینده زیاد شود، در این صورت Todoist مطمئن می‌گردد تمام وظایف به طور مساوی توزیع شده‌اند. این برنامه همچنین زمان پایان انجام وظایف را می‌داند، بنابراین  اگر از موعد مقرر گذشته باشد، برای برنامه‌ریزی مجدد آن اقدام نمی‌کند.
دوم آنکه، Todoist از کل پایگاه داده‌ی کاربران می‌آموزد و  در آخر تلاش می‌کند تا روزهای کاری و تعطیلات آخر هفته را از یگدیگر تشخیص دهد. در این اپلیکیشن، کاربران همیشه می‌توانند برنامه‌ها را ویرایش کرده و یا تاریخ‌های معین را رد کنند. بدین معنا که کنترل فهرست کارهایشان را بدست بگیرند.

برچسب هاTodoist
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Lexus IS که بطور کامل از تکه های مقوا ساخته شد