ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر

به گزارش عصر اقتصاد، رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال خبرنگار عصراقتصاد از طراحی اپلیکیشن تعاملی موبایل برای اطلاع از وضعیت خدمات‌رسانی اپراتورهای موبایل خبر داد و گفت: این اپلیکیشن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و بر مبنای آن مشترکان می‌توانند کیفیت خدمات‌دهی اپراتورهای تلفن همراه را شناسایی و بررسی کنند.
حسین فلاح جوشقانی گفت: در این سامانه میزان پوشش و نحوه‌ی سرویس‌دهی اپراتورها شفاف‌سازی خواهد شد و در این زمینه کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکیشن کیفیت خدمات اپراتورها را گزارش کنند.
وی گفت: راه‌اندازی سامانه‌ی اعلام میزان تشعشع امواج الکترومغناطیسی و همچنین نقشه‌ی وضعیت شکایت مشترکان از خدمات اپراتورهای موبایل و اینترنت در راستای شفاف‌سازی وضعیت ارائه‌ی خدمات در این حوزه انجام می‌شود و با ایجاد سامانه‌ی انتشار آزاد اطلاعات نیز تمامی موارد اعلام شده در این سامانه در اختیار دستگاه‌های مرتبط قرار می‌گیرد.
فلاح‌جوشقانی در پاسخ به سوال دیگرخبرنگار ما درباره نحوه‌ی عملکرد سازمان تنظیم مقررات ارتباطات پیرامون شفافیت در این عرصه گفت: سازمان تنظیم مقررات در راستای رسیدن به دیدگاه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گام‌های اجرایی مناسبی را برداشته است و با رونمایی از سامانه‌هایی از جمله سامانه‌ی اعلام میزان تشعشعات امواج الکترونیکی مغناطیسی که پیش از این نیز در سازمان فعال بود، تلاش کرده است تا به این شعار جامه عمل بپوشاند.
وی ادامه داد: همچنین با سامانه‌ی ۱۹۵ تلاش شده است تا شکایات مشتریان را به نقشه انتقال داده تا مردم بتوانند از نتایج و میزان پیشرفت در رسیدن به نتیجه شکایت خود مطلع شوند.
معاون وزیر ارتباطات تشریح کرد: در آینده از سامانه‌ی کیفیت خدمات اپراتورها ((QOS , QOE رونمایی خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه