نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

Apple تاکنون سرویس استریم ویدئویی خود را راه نینداخته است، اما هم‌اکنون راه‌کارهایی برای تماشای زنده‌ی برنامه‌های تلویزیونی بر روی Apple TV وجود دارد. دلیل آن نیز انتشار برنامه‌ی PlayStation Vue بر روی این محصول می‌باشد.
این برنامه که در دستگاه‌های نسل چهارم Apple TV قابل استفاده خواهد بود، تمامی قابلیت‌های استاندارد Vue را ارائه خواهد داد. این قابلیت‌ها شامل رایانش‌ابری DVR، پشتیبانی هم‌زمان از استریم چندگانه و کار با Siri می‌باشد.
Sony در ماه‌های اخیر تلاش‌های گوناگونی برای آماده‌سازی سرویس Vue بر روی پلتفرم‌های متعدد و قابل دسترس قراردادن آن در دستگاه‌های به غیر از کنسول بازی خود داشته است. برای مثال، در ماه اکتبر این سرویس بر روی Android TV منتشر شد. همچین نسخه‌ی وب آن نیز برای کاربران Mac و PC نیز در ماه جاری میلادی در دسترس قرار گرفت. البته به گفته‌ی Sony، پشتیبانی از Apple TV جزء درخواست‌های بالای کاربران بوده است.
به طور واضح، سرویس Vue رقیبانی چون Dish Sling TV، Hulu و AT&T DirecTV Now را در مسیر خود می‌بیند. Vuo بسیار بر روی ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود تمرکز داشته است و تجربه‌ی کاربری را می‌توان وجه‌تمایز آن نسبت به رقبا دانست.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ از آیفون جدید و پر قدرت تا اپل استور در تلویزیون شما