موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۵ تير

اگر بگوییم که Polaroid در زمینه ی عکاسی با موبایل از قافله جا مانده است، در واقع به معنای دست کم گرفتن آن است. لوگوی اصلی اینستاگرام در واقع بر اساس دوربین Polaroid طراحی شده بود و پاسخ اصلی این شرکت این بود که میخواهیم به ساختن دوربینی بپردازیم که شبیه یک لوگو باشد. اگرچه، آن ها آماده هستند تا به اپلیکیشن های تلفن های هوشمند، عکس های مناسبی را به وسیله ی Polaroid Swing ارائه دهند، یک خدمات عکاسی اجتماعی که وعده ی بازخوردهای مناسبی را در زمان عکس گرفتن به همه ی افراد داده است. شما می توانید ویدیوهای یک ثانیه ای بگیرید که به عکس های متحرک تبدیل می شوند ( مانند Live Photos درا پل یا Zoe Shots در HTC ) ، در واقع ویژگی Swing با استفاده از حرکت های گوشی یا انگشت شما برای کنترل آن ها نشات می گیرد. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای آیفون موجود می باشد، اما نسخه ی اندروید آن نیز به زودی به بازار می آید.
ما این اپلیکیشن را امتحان کردیم، استفاده از آن می تواند سرگرم کننده باشد ( همچنین شما باید دست خود را ثابت نگه دارید تا از حرکت ناخواسته ی عکس ها جلوگیری کنید). رابط کاربری آن ساده و ثبت نام کردن در آن آسان است، شما می توانید دوستان خود را پیدا کنید و آن چه که خلق کرده اید را با آن ها به اشتراک بگذارید.


این چالش، افراد را قانع کرده است که Swing کاری را انجام می دهد که در جای دیگری قابل انجام نیست. Boomerang در اینستاگرام نیز از نقش مشابهی برخوردار است، یک کلیپ یک ثانیه ای در Vine یا اینستاگرام می تواند به خودی خود برای افراد کافی باشد. اپلیکیشن Polaroid از پشتیبانی همراه سازنده ی توییتر، یعنی Biz Stone برخوردار است، که در پشت این پروژه به رئیس هیئت مدیره نیز خدمت می کند، اما تنها در صورتی پیشرفت خواهد کرد که افراد باور کنند که کنار گذاشتن استفاده از خدمات عکس های در حال حاضر آن ها ، ارزش این تلاش را دارد.

برچسب هاPolaroid
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه‌ی دوربین‌های دیجیتال بدون جوهر Polaroid در ماه اکتبر