تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند

ربات های هوشمند از لحاظ احساسات در حال مجذوب کردن افراد در برخی نقاط دنیا اند ، ربات pepper ژاپن که ژوئن گذشته در یک دقیقه فروخته شد نشان دهنده ی این مساله است . moodmox ممکن است که چنین همراهی مانند pepper که شبه انسان و مجهز باشد ارائه نکند اما عناصرش را به شکل بلندگوی کنترل شده با صدایی که در پاسخ به احساسات شما صداهای پخش میکند ارائه میدهد .
moodmox یک بلندگوی بیسیم به شکل کپسول است که طراحی شده تا حالت شما را نظارت کرده و سپس از نرم افزار یادگیری استفاده کرده تا آهنگ مناسب با آن حس را پیدا کند . از طریق یک میکروفون توسازی شده ، moodmox  با کاربر از طریق پرسیدن سوالات ارتباط برقرار میکند و سپس ویژگی های خاصی مانند لحن ، انرژی و سرعت حرف زدن شخص را برای یک الگوریتم یاد گیری بررسی میکند .  با انجام روزانه ی این کار ، احتمالا moodmox در طول زمان با احساسات شما بهتر سازگار میشود و برای پیشنهاداتش مجهز تر میشود ، این وسیله طوری طراحی شده که کارش را از طریق موزیک انجام دهد ، با توانایی انتخاب هوشمندانه ای آهنگ ها از طریق کتابخانه ی گوشی، تبلت یا کامپیوتر فرد ، و همینطور از سیستم هایی مانند پاندورا و spotify پخش میشوند.
کاربران میتوانند از moodbox با کنترل صوتی درخواست پیشنهاد کنند ، آهنگ را متوقف کرده ، پخش کنند ، جلو بزنند ، صدا را تنظیم کنند ، هشدار بگذارند و درخواست اطلاعات آب و هوا کنند .

برچسب هاIntelligent speaker
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

همکاری Intel و Amazon جهت تولید محصولات هوشمند خانگی