تکنولوژی
زهیر معصومیان۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور

موارد کمی در سال 2015 یافت می‌شود که مانند هواپیماهای بدون سرنشین همیشه محبوب، جنجال‌برانگیز و کاملا جذاب باشد. این هواپیماها برای بردن دارو درون محوطه‌های زندان یا کمک به آتش‌نشان‌ها ساخته شده و همین‌طور به عنوان وسیله‌ای ترسناک شناخته شده‌اند. در هفته‌ای که گذشت، مردی در انگلستان به سادگی و البته شجاعانه کاری کرد که هیچ اپراتور هواپیمای بی سرنشینی قادر به انجام این کار نیست، به این معنا که یک هواپیمای بدون سرنشین ساخته است که نه تنها می‌تواند پرواز عادی انجام دهد بلکه می‌تواند سازنده‌اش را نیز حمل کند. باورکردنی نیست ولی حقیقت دارد!
در ویدئویی که این مرد منتشر کرده توضیح داده می‌شود که این هواپیما شامل " 54پروانه چرخشی و 6 کانال کنترل بخش‌بندی شده با ثبات هابی‌کینگ(Hobbyking) " است. همچنین می‌گوید که حداکثر وزن هنگام بلندشدن از زمین هواپیما حدود 148کیلوگرم (326پوند) و همینطور مدت زمانی که طی می‌شود تا هواپیما برای پروازی متعادل و باثبات آماده شود تقریبا 10 دقیقه است.
می‌دانیم چه فکری در ذهن شما می‌گذرد. این سوال که چطور می‌توانم یک نقشه از یک هواپیما طراحی کنم که بتوانم خودم آن را بسازم؟ متاسفانه اطلاعات کمی از این هواپیمای بدون سرنشین باورنکردنی، آن هم بوسیله‌ی دو ویدئو در یوتیوب وجود دارد که نشان می‌دهد این مرد می‌تواند هواپیما را در حالت پرواز کنترل کند و همینطور هواپیما قادر به پرواز خودکار است( که به نظر می‌رسد آن‌قدرها هم برای سرگرمی ساخته نشده است.)
اگر بر اساس ویدئوی نمایش داده‌شده قضاوت کنیم، به نظر می‌رسد تنها چیزی که برای ساخت چنین اسباب‌بازی‌ای نیاز دارید، کمی اطلاعات تجربی، تعداد کمی تثبیت‌کننده‌های پرواز، یک صندلی راحتی معمولی و یک تخیل بسیارقوی است. بله، و شاید مقداری تجربه‌ی قبلی پرواز با هواپیمای بدون سرنشین بد نباشد چون آخر کار احتمالا مانند انریکه ایگلسیاس(خواننده‌ی معروف) خراب‌کاری خواهیدکرد و شاید هم مجروح بشوید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیمه ی پهپادهای مورد تقاضا به آمریکا رسیده است