نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

شبکه ی به اشتراک گذاری عکس های تحت مالکیت فیسبوک، ابزارهایی را در اختیار دارندگان پروفایل های تجاری قرار می دهد تا به بلاک کردن کلمات به خصوص بپردازد.
اینستاگرام ابزارهای جدید را در اختیار کاربران تجاری قرار می دهد تا به متعادل کردن کامنت های پست های مختلف به صورت خودکار، کمک کند، بنابراین، از این طریق به کاهش و کاهش میزان هرزنامه ها و مزاحمت ها در کامنتها می پردازند. این شرکت در صحبت با TechCrunch تایید کرده است که ویژگی های جدید نیز پیش از این به بیرون عرضه شده اند، اما بیشتر افراد به گزینه های یکسانی دسترسی ندارند، بلکه این ویژگی تنها برای صفحات تجاری موجود می باشد.
این حرکتی است که به دنبال توسعه ی کانال های ویدیویی به وجود آمده است و بدون شک به شرکت ها کمک می کند تا اینستاگرام خود را از زبان های توهین آمیز و ناراحت کننده پاک کنند. در هر حال، این روش به عنوان یک رویکرد کند محسوب می شود، زیرا بلاک کردن کلمات کلیدی که به عنوان توهین آمیز در سرتاسر شبکه گزارش داده شده اند، احتمالا نتایج مثبت کاذب به دنبال خواهد داشت.
امکان تغییر گزینه ی روشن و خاموش کردن ، یک روش ساده و آسان را به منظور حضور در یک فضای بسیار تمیزتر و با آسایش بیشتر را به جای قرار گرفتن در یک فضای مملو از توهین و نژادپرستی فراهم می کند، که این امر برای هیچ شرکت و برندی خوب به نظر نمی رسد. در هر صورت، ما این ویژگی را برای بیش از 500 میلیون کاربر معمولی نیز نیاز داریم، که اگر این ویژگی برای کاربران معمولی موجود باشد، بسیار قابل استفاده خواهد بود.

برچسب هاInstagram
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟