تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

با دنبال نمودن خط مشی شرکت هایی چون هواویی، موتوروالا و چند سازنده ساعت هوشمند دیگر، ASUS نیز یک ساعت گرد برای Android wear ساخته است. این ساعت که Zenwatch 3 نام دارد، یک صفحه نمایش AMOLED 1.39 اینچی با رزولوشن 400 در 400 دارد که در هر اینچ 287 پیکسل دارد. این ارقام تا حد زیادی مشابه ساعت هواویی و کمی بهتر از ساعت Moto 360 ساخت موتورولا است. قاب ساعت از استیل ضدزنگ ساخته شده و و در رنگ های سیاه، نقره ای و طلایی عرضه می گردد. همه مدل ها یک رینگ طلایی نیز دارند، که به ادعای ایسوس تداعی کننده حلقه منظومه شمسی است.


ساعت جدید 9.95 میلی متر ضخامت دارد که از دو مدل رقیب کمی باریک تر است. پردازنده آن نیز Qualcomm Snapdragon Wear 2100  است، که 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در عین حال که باتری 341 میلی آمپر ساعتی آن تا دو روز دوام می آورد، احتمالاً ایسوس فناوری سوپرشارژ خود را نیز به میدان بیاورد، که با آن می توان در یک ربع باتری را تا 60 درصد شارژ نمود. شارژ باتری با یک پورت مغناطیسی انجام می شود و ظاهراً یک باتری اضافی نیز تعبیه شده که کمی عجیب است.


از لحاظ نرم افزار نیز ساعت مذکور جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل مخصوص دستگاه های پوشیدنی موسوم به Android Wear 2.0 را دارد، البته با نرم افزار FaceDesigner  می توان شکل و شمایل صفحه ساعت را تغییر داد. این ساعت به ویژگی شمارش قدم ها نیز مجهز است، که 95 درصد دقت دارد.


ساعت مذکور به قیمت 255 دلار در اروپا عرضه خواهد شد. قیمت رسمی برای آمریکا هنوز اعلام نشده است.

برچسب هاAsusZenwatch 3
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عکس های منتشر شده از گوشی جدید ایسوس