نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

به گفته‌ی Microsoft، آخرین به‌روزرسانی سیستم Xbox One، شامل بهینه‌سازی سرعت دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌شود که بیشتر می‌تواند شکاف بین سرعت دانلود در Xbox Live و شبکه‌ی PlayStation را گسترش دهد. به‌روزرسانی مذکور باعث افزایش ۸۰ درصدی سرعت دانلود نرم‌افزارها و بازی‌ها در کنسول‌هایی می‌شود که از اینترنت  پرسرعت بیش از ۱۰۰ مگابیت در ثانیه استفاده می‌کنند. اما برای کاربرانی که سرعت اینترنت کمتر از این مقدار دارند، افزایش سرعت دانلود تا ۴۰ درصد خواهد بود. همچنین دانلود پس زمینه نیز هنگامی که کنسول شما درحال دانلود اطلاعات در حالت sleep است و با مشکلاتی نظیر اتصالات متناوب و قطع و وصل ارتباطات مواجه می‌شود، انعطاف بیشتری پیدا کرده است.
اوایل سال جاری، بررسی‌ها نشان می‌داد شبکه‌ی Microsoft سریع‌تر و قابل‌اعتماد‌تر از شبکه‌ی Sony است، هر چند گزارشات مذکور بر مقایسه عوامل بازی مانند تاخیر و تطبیق به جای سرعت دانلود متمرکز شده بود.
اما در تلاش برای افزایش سرعت دانلود، صاحبان PlayStation 4 به راه حلی از قبیل قرار دادن کنسول به حالت sleep و نصب یک سرور پروکسی در خانه به منظور استفاده از شبکه‌‌های مختلف ارائه‌ی محتوا برای PS4، متوسل شده‌اند چراکه کاربران معتقدند سیستم پس از حالت sleep با سرعت بیشتری دانلود داده‌ها را انجام می‌دهد.
شایان ذکر است بهبود عملکرد کنترلر و موسیقی پس زمینه و همچنین ثبات و عملکرد کنسول از دیگر تغییرات این به‌روزرسانی محسوب می‌گردد.

برچسب هاXBOX ONE
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رونمایی از سری جدید Battlefield