موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

نوکیا اعلام کرد قصد خرید Withings یکی از کمپانی های پیشرو در ساخت تجهیزات پزشکی و گجت های پوشیدنی را دارد و این بدین معنی است که برند افسانه ای فندلاندی قصد بازگشت به بازار رقابت را دارد. این شرکت این بار می خواهد در حوزه fitness trackers یا همان گجت های پوشیدنی تناسب اندام فعالیت کند.
سازمان جهانی بهداشت و سلامت، بیماری های قلبی-عروقی را شایع ترین علت مرگ و میر در جهان اعلام کرد است.
امروز بیش از یک میلیارد نفر در جهان مبتلا به فشار خون هستند و از هر 12 نفر بزرگسال یک نفر به دیابت مبتلاست، که این آمار در مقایسه باسال 1980، 4 برابر بیشتر است.

می توان گفت، اینترنت تلفن های همراه یکی از سریعترین و شایع ترین راه ها برای مراقبت های درمانی است. تحلیلگران رشد متوسط سالانه استفاده از این ابزارهمگانی را در بازار 37 درصد اعلام کرده اند.نوکیا در نظر دارد با بدست گرفتن Withings تا سه ماهه سوم سال 2016 میزان 160 میلیون یورو درآمد کسب کند.
رئیس و مدیرعامل شرکت نوکیا راجف سوری عنوان کرد، با خرید این کمپانی نوکیا قادر به تقویت جایگاه خود در بازارجهانی شود.اما هدف اصلی نوکیا، تولید وارائه دستگاه های جدید، جهت نظارت و نمایش عملکرد بدن و بهبود کیفیت زندگی مردم با استفاده از اشیا متصل به اینترنت است.
او می گوید: سلامت و بهداشت، یک هدف مهم در برنامه ما است و در این مسیر با همه توان به مهار قدرت در بازار بزرگ و مهم خواهیم پرداخت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به روز رسانی سونی اکسپریا Z2 ، Z3 به آندروید 6.0.1 (مارشملو)