سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

گوگل به کاربران اندرویدی هشدار می‌دهد که نسخه‌ی بازی Fortnite Battle Poyale در Play Store وجود ندارد. اگر فرد عبارت Fortnite را در Play Store جستجو کند، پیامی از طرف گوگل با این مضمون دریافت می‌کند. همانطور که اولین‌بار 9to5Google به این خبر اشاره کرده بود، بازی Fortnite Battle Royale توسط شرکت Epic Games در Google Play در دسترس قرار نگرفته است.
با اعلام اینکه این بازی در Play Store نیست، گوگل تلاش می‌کند از کاربران بی اطلاعی که ممکن است برخی کلون‌های مخرب برنامه را دانلود کنند، محافظت کند.
کاربرانی که می‌خواهند Fortnite را بر روی اندروید اجرا کنند لازم است APK (بسته‌ی نرم‌افزاری اندروید) بتا را مستقیما از سایت Epic Games دانلود کنند. این تصمیم، درآمد بالقوه‌ی گوگل از حق امتیاز انتشار اپلیکیشن‌ها را که حدودا ۳۰ درصد برای هر بازی است، کاهش می‌دهد.
تنظیمات اندروید، همچنین به طور معمول کاربران را از استفاده‌ی اپلیکیشن‌های دانلود شده از "منابع ناشناخته" دور نگاه می‌دارد که این یک مکانیسم امنیتی و راهی برای حفاظت از کاربران در برابر برنامه‌های مخرب و اقدام به نصب آ‌ن‌ها از طریق منابع معتبر می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه