سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

بر اساس گزارش وب‌سایت App Annie، تحلیل‌گر بازار نرم‌افزارها، بازی Pokemon Go در سال ۲۰۱۶ حدود ۹۵۰ میلیون دلار درآمد داشته است.Niantic Labs، سازنده بازی Pokémon Go، این بازی را در ششم جولای سال ۲۰۱۶ عرضه کرد که با موفقیت بسیاری مواجه شد و در عرض چند ماه، Niantic اعلام کرد این بازی بیشتر از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است.
همان‌طور که می‌دانید، بازی مذکور کاربران را مجبور می‌کند که از خانه خارج شده و برای یافتن موجودات Pokémon به جستجو در محیط اطراف بپردازند. این موضوع خیلی زود پارک‌ها و دیگر مکان‌ها را مملو از بازیکنان این بازی کرد. برخی از آنان نیز از طریق پرداخت درون برنامه‌ای اقدام به خرید آیتم‌هایی همچون توپ‌های Pokémon کردند که به پیشرفت سریع‌تر آن‌ها در بازی کمک می‌کرد. در مکالمه‌ای صمیمانه‌ی وب‌سایت Kids@Play Summit با Archit Bhargava، مدیر ارشد بازاریابی جهانی Niantic Labs در نمایشگاه CES 2017، وی اذعان داشت، کاربران بازی مورد بحث در مجموع نزدیک به ۸/۷ میلیارد کیلومتر راه رفته‌اند.
شرکت تحقیقاتی App Annie پیشتر گزارش داده بود، بازی Pokémon Go بسیار سریع‌تر از دیگر بازی‌های موبایلی و در کمی کمتر از نود روز توانست درآمد ۶۰۰ میلیون دلاری کسب نماید. همچنین این بازی پس از نود روز به درجه‌ی بالای فروش رسید. در مقام مقایسه، این میزان فروش برای بازی Candy Crush Saga به بیش از ۲۰۰ روز رسید و همچنین رسیدن به این میزان از درآمد برای دو بازی Puzzles and Dragons و Clash of Clans هم به ترتیب بیش از چهارصد و پانصد روز طول کشید. شایان ذکر است، میزان درآمد بازی فوق در مدت ۱۱۰ روز از ۸۰۰ میلیون دلار گذشت و تا انتهای سال ۲۰۱۶ به ۹۵۰ میلیون دلار رسید.
Pokémon Go رتبه اول دانلود در iOS و Google Play در سال ۲۰۱۶ را به خود اختصاص داد. همچنین پس از دو بازی Monster Strike و Clash Royale در مکان سوم در میزان درآمد قرار گرفت.

برچسب هاPokemon Go
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتشار Pokemon Go بر روی Apple Watch