اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير

اپلیکیشن ها و رسانه های خریداری شده را با 5 نفر از اعضای خانواده ی خود به اشتراک بگذارید.
در اواخر سال گذشته، گوگل اولین قدم را به سمت صدور اجازه برای کاربران خود برداشت تا آن ها بتوانند برنامه ها و اپلیکیشن های خریداری شده را با اعضای خانواده ی خود به اشتراک بگذارند. اولین حرکت، یک طرح خانوادگی برای Google Play Music بود که به تعدادی از اعضای خانواده اجازه می داد تا به دریافت جریان موزیک و با پرداخت مبلغ 14.99 دلار در ماه بپردازند. اما حالا به نظر می رسد گوگل در نظر دارد تا به کاربران اجازه دهد که اپلیکیشن ها، کتاب ها، برنامه های تلویزیونی و فیلم ها را نیز به اشتراک بگذارند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از Gizmodo، طرح خانوادگی گوگل به شما اجازه می دهد تا تمام برنامه هایی که از Play Store خریداری کرده اید را با 5 نفر از اعضای خانواده ی خود به اشتراک بگذارید، اگرچه موزیک های خریداری شده بخشی از معامله نمی باشد. مدیر خانواده قادر خواهد بود تا به کنترل آن چه که سایر اعضای خانواده می توانند به آن دسترسی داشته باشند، و آن چه که آن ها قادر به دیدن آن نیستند، بپردازد.
در حالی که Gizmodo اعلام کرده است که این ویژگی از امروز در دسترس می باشد، اما ما واقعا آن را در هیچ یک از حساب های کاربری گوگلی که امتحان کردیم، موجود نیافتیم. البته، این شرکت اغلب این ویژگی ها را به آرامی به بیرون عرضه می کند و قرار گرفتن آن در دسترس همه ی افراد مدتی زمان می برد. اما جای تعجب نیست که این ویژگی قرار است به صورت زنده عرضه شود زیرا چندین ماه است که شایعه ی آن در این زمینه پخش شده است.
بدون در نظر گرفتن اینکه این محصول واقعا در چه زمانی عرضه می شود، این مسئله Google Play Store را بیش از قبل با Apple’s App Store در تساوی قرار می دهد که چندین سال قبل به معرفی ویژگی به اشتراک گذاری خانوادگی پرداخته بود. کاربران iOS اخیرا می توانستند موزیک های خریداری شده، کتاب ها، برنامه های تلویزیونی و اپلیکیشن ها را به اشتراک بگذارند که به عنوان بزرگترین تفاوت بین روش پیاده سازی اپل و گوگل محسوب می شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل پلی در بروز رسانی جدید