ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ دي

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک در حوزه شناسایی و مدیریت مخاطرات امنیت اطلاعات در نظام بانکی کشور میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مدیریت امن الکترونیکی کاشف، اولین جلسه بررسی روند تفاهم نامه با حضور نمایندگان طرفین در محل شرکت کاشف برگزار گردید.
بنابراین گزارش در جلسه مذکور دکتر فسنقری معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی پژوهشگاه ظرفیت‌ها و موضوعات مورد علاقه پژوهشگاه را معرفی کرد و خواستار برگزاری کارگاه‌های مشترک برای تبیین پروژه‌های قابل تعریف میان طرفین شد.
مهندس کاظمی‌نیا، مدیرعامل شرکت کاشف نیز، استفاده از ظرفیت پژوهشگاه در ارزیابی محصولات و خدمات بانکی را مطرح نمود. همکاری دو مجموعه در حوزه رصد و کشف تخلفات مرتبط با نظام بانکی در فضای مجازی خصوصا در حوزه فیشینگ، قمار و انواع تقلبات از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه بود.
همچنین استفاده ظرفیت پژوهشی پژوهشگاه برای مطالعه و تحلیل روند فناوری‌های حوزه امنیت فناوری اطلاعات در شبکه‌های بانکی و تشکیل اتاق فکر مشترک، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بودند.
گفتنی است تفاهم نامه مذکور در راستای تحقق راهبردها و سیاست های کلان حوزه امنیت و تاب آوری سامانه های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام بانکی کشور و با عنایت به توانمدی های علمی، اجرایی و تجارب ارزنده پژوهشگاه ICT و شرکت مدیریت امن الکترونیکی کاشف و با هدف شناسایی و ارتقاء زمینه های همکاری میان طرفین در مرداد ماه سال جاری منعقد گردیده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه