موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد

زمانی که اطلاعات گوشی خود را به طور کامل پاک می کنید یا یک گوشی جدید خریداری می کنید و برنامه ها را مجدداً دانلود می کنید، مجبور هستید تمام تنظیمات را از اول انجام دهید. این موضوع خصوصاً برای کاربرانی که از تنظیماتی خاص استفاده می کنند، می تواند آزاردهنده باشد.


خوشبختانه در اندروید M این مشکلات را کمتر شاهد خواهید بود. به نظر می رسد یکی از ویژگی هایی که در این نسخه از اندروید وجود خواهد داشت، امکان بک آپ گیری خودکار از دیتای اپلیکیشن های مختلف و ذخیره آنها در گوگل درایو می باشد. البته این ویژگی برای برنامه هایی با حجم اطلاعات حداکثر 25 مگابایت کارایی خواهد داشت.
بهترین قسمت ماجرا این است که این قابلیت به صورت پیش فرض در اندروید M حضور داشته و نیازی به کدهای جدید از سوی توسعه دهندگان نیست.
البته این به معنی تعطیلی کار توسعه دهندگان نیست، چرا که آنها باید به دلایل مختلف راهکارهای خود را برای بک آپ گیری از اپلیکیشن ها را ارائه دهند و یا در برخی از اپ ها که اندروید M قادر به شناسایی بخشی از یک برنامه نیست، این توسعه دهندگان هستند که باید کاری بکنند.
به هر حال به نظر می رسد در آینده ای نزدیک با خرید یک گوشی اندرویدی جدید دردسرهای کمتری را برای استفاده از اپلیکیشن های محبوبتان داشته باشید.

برچسب هاAndroid MgoogleAndroid
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Android M تمرکز برروی کاردانی، کیفیت و انگشتان را اعلام کرد