ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۵ دي

به گزارش همکاران سیستم، بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی لینکدین، مهارت‌های مرتبط با حوزه علوم داده و مشاغل مرتبط با آن فرصت‌های شغلی بیشتری را نسبت به قبل پیش روی خود می‌بینند. درخواست سازمان‌ها برای استخدام افراد که به مدیریت داده‌ها مسلط هستند رو به افزایش است و مهندسان در همه زمینه‌های مرتبط با این عرصه فرصت‌های شغلی بیشتری را پیش روی خود می‌بینند.
تحلیل `فرصت‌های شغلی نوظهور در شرکت لینکدین مبتنی بر همه‌ی اعضاء این شبکه اجتماعی دارای پروفایل عمومی انجام شده است که طی پنج سال گذشته یک فرصت شغلی تمام وقت را در ایالات متحده در اختیار داشته‌اند. لینکدین سپس میزان استخدام کارمندان و رشد سالانه مرکب برای دسترسی به فرصت‌های شغلی بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ میلادی را بررسی کرده است.
لینکدین در پایان این بررسی متوجه شد متخصصان هوش مصنوعی بیشترین فرصت شغلی را در اختیار دارند. نتایج این مطالعه نشان داد رشد استخدام این دسته از متخصصان طی چهار سال گذشته بیش از ۷۴ درصد بوده است. این موضوع برای متخصصان حوزه یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق، TensorFlow، زبان برنامه نویسی پایتون و سیستم‌های پردازش زبان طبیعی هم به همین شکل دنبال می‌شود.
صنایعی که بیشترین تعداد این متخصصان را در دوره این زمانی در اختیار گرفتند نرم‌افزارهای رایانه‌ای، اینترنت، فناوری اطلاعات، آموزش عالی و خدمات الکترونیک مصرفی را شامل می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه