ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ اسفند

به گزارش «پیوست»، رویداد یک روزه‌ی کارآفرینی با محوریت اینترنت چیزها در دانشگاه شریف برگزار شد. در مراسم افتتاحیه‌ی این رویداد، احمد جعفرآبادی، مدیرعامل پارس‌نت گفت: «رویکرد ما در بحث اینترنت چیزها با شهر هوشمند متفاوت است و در واقع معرفی پارادایمی برای خلق ایده‌های جدید است.»
جعفرآبادی معتقد است خدمات شبکه‌ی اینترنت چیزها باید ارزان باشد که فراگیر شود و تاکید کرد وجود امنیت در این شبکه اهمیت بسیاری دارد. او اعلام کرد پارس‌نت به دنبال معرفی شرکت‌های جدید در این عرصه است و گفت: «قرار بود این رویداد با حضور مسئولان شرکت سیگفاکس فرانسه برگزار شود اما به دلیل عدم هماهنگی این اتفاق رخ نداد.»
مدیرعامل پارس‌نت گفت: «در حال حاضر در بیش از ۱۲ شهر کشور پوشش شبکه‌ی اینترنت چیزها فراهم شده است که دو ویژگی دارد، پراکندگی مکانی دارد و indoor است.»
جعفرآبادی اعلام کرد جاده‌های ترانزیتی در فاز بعدی مورد توجه است و تا پایان شهریور سال ۹۷ این جاده‌ها تحت پوشش اینترنت چیزها خواهند بود.
به گفته‌ی او پوشش شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر هم تا دی ماه ۹۷ انجام می‌شود و در نهایت تا پایان سال ۹۷ کل کشور تحت پوشش زیرساخت اینترنت چیزها خواهند بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه