ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

مهندس صدری در دیدار با رئیس سازمان تنظیم مقررات گفت: رویکرد شرکت مخابرات ایران، توسعه‌ی زیر ساخت‌های مخابراتی و تعامل با اپراتورها در چارچوب مصوبات رگولاتوری است
مهندس صدری در این دیدار که روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه برگزار شد، خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات ایران همواره در چارچوب مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات فعالیت می‌کند.
مهندس صدری در این دیدار اعلام کرد: در مورد مباحث مربوط به عمده فروشی و همچنین تامین نیازهای زیرساختی اپراتورها تابع مصوبات ابلاغی سازمان تنظیم مقررات هستیم، به گونه‌ای که با تعاملات گسترده بین اپراتوری در چارچوب مصوبات بالا دستی، بازار کنونی ICT کشور قابلیت گسترش و اشتغال زایی بیشتر را دارا است.
مهندس حسین فلاح جوشقانی نیز در این دیدار با اشاره به نقش ویژه‌ی شرکت مخابرات ایران در بین اپراتورهای ارتباطی کشور خاطر نشان کرد: حرکت مجموعه‌ی مخابرات در چارچوب مصوبات رگولاتوری و حمایت از شرکت‌های نوپا، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر افزایش سهم بازار ارتباطات، موجب تامین منافع دو سویه برای این شرکت‌ها و شرکت مخابرات ایران خواهد شد.
مهندس فلاح و مهندس صدری در این دیدار ابراز امیدواری کردند پتانسیل گسترده شرکت مخابرات در تامین ارتباطات ثابت و سیار، آغازگر فصلی نوین از همکاری‌های میان بخشی مجموعه‌ی وزارت ارتباطات با شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور باشد.
در ادامه‌ی این دیدار، مهندس صدری و مهندس فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مباحث مورد نظر در خصوص تعامل دو سویه بین شرکت مخابرات و رگولاتوری را بررسی کردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه