موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۶ ارديبهشت

به گزارش برخی از رسانه های دنیای تکنولوژی، کمپانی مشهور آمریکایی Motorola، در حال کار بر روی توسعه ی تبلت جدید و مدرنی است که قرار است بر روی سیستم عامل اندروید اجرا شود. بر این اساس، پس از گذشت چندین سال، این کمپانی تصمیم گرفته تا تبلت جدیدش را عرضه کند.
اطلاعات کاملی در این باره هنوز به صورت موثق در دست نیست. اما به نظر می رسد این دستگاه با صفحه نمایشی به قطر 9 یا 10 اینچ طراحی شود. با توجه به برخی شایعات، تعدادی از نسخه های تبلت Motorola، قادر به کار در شبکه های تلفن همراه خواهد بود.
این کمپانی آمریکایی قصد دارد تا برای محصول جدیدش از سیستم عامل اندروید بهره گیرد. لازم به ذکر است، تبلت جدید قادر به پشتیبانی از حالت Productivity Mode می باشد که سبب خواهد شد سرعت سوئیچ بین برنامه های کاربردی در حال اجرا و بستن برنامه های در حال اجرا افزایش یابد. البته تاریخ رونمایی از این محصول هنوز نامشخص مانده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده در وب سایت IDC، تنها در نیمه ی اول سال جاری در سراسر جهان حدود 36200000 دستگاه تبلت به فروش رسیده است که در مقایسه با همین زمان در سال گذشته 8.5 درصد افزایش داشته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه