موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳ بهمن

سامسونگ رویداد Unpacked بعدی‌اش را ماه آینده برگزار می‌کند، انتظار می‌رود در این رویداد سامسونگ نسخه‌ی کاملا کاربردی موبایل تاشوی خود را به همراه نسل بعدی خط تولید Galaxy، با نام Galaxy S10 نمایش دهد. تصویر لو رفته‌ی جدید از Evan Blass سه نسخه‌ی این موبایل را نشان می‌دهد که شامل S10E ،S10 و S10 Plus هستند.
از پاییز سال گذشته شایعاتی وجود داشتند مبنی بر اینکه S10 با سه نمونه‌ی متفاوت عرضه می‌شود، S10  و S10 Plus با نمایشگر OLED منحنی، دوربین سلفی با حفره‌ی درون نمایشگر، و اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر، و احتمالا نمونه‌ی S10E، نسخه‌ی ارزان‌تر آن بدون تمامی نوآوری‌ها و ویژگی‌های جدید در دو مدل دیگر عرضه می‌شود. شایعات نشان دادند این شرکت برای معرفی نسخه‌ی 5G این موبایل در ایالات متحده با Verizon گفتگو کرده است. تصاویر لو رفته‌ی اوایل ماه ژانویه از پنل جلویی مدل S10 نشان از حاشیه‌های باریک و حفره‌ی درون صفحه‌نمایش برای دوربین سلفی می‌داد.
تصویر لو رفته‌ی Blass نشان می‌دهد S10E دارای دو دوربین در عقب است، در حالیکه دو مدل دیگر سه دوربین دارند. همچنین به نظر می‌رسد S10 Plus یک جفت دوربین سلفی با حفره‌ی بزرگ‌تر دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه