نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۴ مهر

این هفته و در کنفرانس Zoomtopia 2018 در کالیفرنیا، شرکت Zoom گروهی از محصولات و خدمات جدید خود را معرفی کرد. علاوه بر همکاری استراتژیک با Dropbox و Atlassian، این شرکت برای اولین‌بار "سیستم موبایل رایانش ابری" Zoom Voice، بازاری برای سرویس‌ها و برنامه‌های فعال با Zoom، و افزودن به پلتفرم Zoom Rooms خود را رونمایی کرد.
ابتدا از Zoom Voice شروع می‌کنیم که تماس ورودی و خروجی را از طریق شبکه‌ی مخابرات عمومی (PSTN) یا به بیان دیگر تلفن‌های ثابت، ادغام می‌کند و قابلیت‌های تلفنی سنتی چون سرویس گیرنده‌ی خودکار، پست صوتی، و کارکرد پذیری با تلفن‌های رومیزی، ماشین‌های فکس را پشتیبانی می‌کند. Zoom Voice از زمان راه‌اندازی در سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ به عنوان یک افزونه در دسترس قرار می‌گیرد و خدمات تلفن محلی در ۱۶ کشور را حمایت می‌کند.
محصول جدید دیگر شرکت، App Marketplace، یک فروشگاه ثابت برای دستیار شخص ثالث، بهره‌وری، و برنامه‌های برنامه‌ریزی است که از رابط‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و کیت توسعه‌دهنده‌ی نرم افزار Zoom استفاده می‌کند. برنامه‌های این Marketplace به طور دقیق توسط Zoom برای "امنیت" و "تجربه‌ی کاربر" با اولین دسترسی محدود از Clara Labs، Egnyte ،HubSpot، Hugo ،Microsoft Teams ،Otter.ai ،Slack و ThetaLake مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
علاوه بر این‌ها، Zoom پیشرفت‌های Zoom Rooms، راه حل اتاق کنفرانس مبتنی بر نرم‌افزار خود را آغاز کرد. در حال حاضر، Zoom Rooms از اشتراک‌های چندگانه پشتیبانی می‌کند – مشارکت‌کنندگان قادر به اشتراک‌گذاری محتوا بر روی نمایشگرها به طور همزمان هستند.
همکاری راهبردی Zoom با Dropbox، که شامل سرمایه‌گذاری قبلی است، به مشتریان هر دو خدمات اجازه می‌دهد تا Zoom Meeting را در هنگام مشاهده یا کار بر روی فایل‌های اشتراکی از طریق میانبرهای ساخته شده در ابزار viewer سرویس Dropbox آغاز کنند. در عین حال، همکاری با Atlassian که این هم سرمایه‌گذاری اعلام نشده‌ای را شامل می‌شود، Jira Ops را با Zoom  ادغام می‌کند. این ادغام به کاربران اجازه‌ی شروع یک جلسه را مستقیما از یک تیکت Jira Ops با هر شخصی مرتبط با آن تیکت را می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه