کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۹ خرداد

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) اختصاص ۹ میلیون دلار سرمایه‌گذاری سه ساله به "توسعه، بهبود و استحکام" شبکه‌های باند پهن باند تلفن همراه در پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات‌متحده را تایید کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به طور خاص، در مرحله دوم از این فرآیند، ۹ میلیون دلار به سه اپراتور در حال سرویس دهی در پورتوریکو و چهار میلیون دلار به یک شرکت مخابراتی که در حال سرویس دهی به نام USVI تامین مالی انجام خواهد شد.
این سرمایه گذاری شامل تقریبا مجموعا 59 میلیون دلار است. 5 میلیون دیگر هم در تامین بودجه به طور خاص به استقرار شبکه‌های نسل ۵ در این دو قلمرو اختصاص دارد که نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری عمومی متمرکز فایوجی در آمریکاست.
پورتوریکو با نام رسمی قلمرو همسود پورتوریکو مجمع‌الجزایری است در شمال شرقی منطقه کارائیب که از نواحی غیرضمیمه به خاک ایالات متحده آمریکا به‌شمار می‌آید و تحت حاکمیت سیاسی ایالات متحده آمریکا قرار دارد. جمعیت پورتوریکو سه میلیون و ۶۶۷ هزار نفر و زبان‌های رسمی آن اسپانیایی و انگلیسی است. زبان رایج اکثریت مردم جزیره، اسپانیایی است و تنها حدود یک‌چهارم جمعیت پورتوریکو انگلیسی را روان صحبت می‌کنند.
جزایر ویرجین ایالات متحده هم در دریای کارائیب و شرق پورتوریکو و جنوب غرب جزایر ویرجین بریتانیا واقع شده اند. جزایر ویرجین ایالات متحده یکی از مناطق خودگردان ایالات متحده آمریکا به‌شمار می‌آید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه