ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

تعرفه‌ی خدمات هم‌مکانی (Colocation) شرکت ارتباطات زیرساخت در مراكز استانی كاهش يافت و برای اجرا ابلاغ شد.
نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه‌ی کسب‌وکار این شرکت با اعلام این مطلب افزود: تعرفه‌ی خدمات هم‌مکانی به‌روزرسانی شد و پيرو اين تصميم تعرفه‌ی ارایه‌ی ‌این خدمات در مراکز ارتباطی استان‌ها در مقایسه با تهران بین۲۵ تا ۳۸ درصد برای هر رک کاهش یافت.
وی همچنین با اشاره به این نکته که پیش از این تعرفه‌ی رک‌های شرکت ارتباطات زیرساخت در مراکز ارتباطی این شرکت در تمامی شهرها یکسان و برابر با ۸۰ میلیون ریال برای یک رک کامل محاسبه می‌شد، افزود: در مصوبه‌ی جدید این تعرفه برای مراکز ارتباطی شرکت در شهرهای شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، بومهن واهواز ۶۰ میلیون ریال و برای سایر مراکز ارتباطی شرکت ۵۰ میلیون ریال شده است.
معاون راهبردی و توسعه‌ی کسب‌وکار افزود: خدمات هم‌مکانی طی دو سال اخیر به منظور ارایه‌ی خدمات ارتباطی و ارایه‌ی تسهیلات فنی برای اتصال مشتریان و اپراتورها به شبکه‌ی زیرساخت، فراهم شده است.
وی افزود: این کاهش تعرفه به منظور بهره‌برداری بهینه از سرمایه‌گذاری‌های شرکت ارتباطات زیرساخت و تمرکززدایی خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از مراکز اصلی ارتباطی تهران بزرگ صورت گرفته است تا علاوه بر تامین رضایت مشتریان، زمینه‌ی گسترش بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه‌ی کسب‌وکارهای نوین در سراسر کشور فراهم شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه