اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۳:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير

وقتی صحبت از دانلود موسیقی پولی باشد، شکی در این نیست که آیتونز اپل حرف اول را می زند. اما در زمینه استریم موسیقی در حال حاضر سرویس Spotify پیشتاز بوده و این چیزی نیست که اپل دوست داشته باشد. به همین منظور این شرکت نیز سرویس استریم موسیقی خود را تحت عنوان اپل موزیک راه اندازی کرد تا با اعتبار برند خودش، کاربران را به سرعت جذب کند.
اما این بدین معنی نیست که تمام خواننده های حاضر در آیتونز در اپل موزیک نیز ثبت نام می کنند. به عنوان مثال تیلور سویفت آلبوم پرفروش 1989 خود را در آیتونز قرار داد اما همانطور که خودش هفته گذشته تایید کرد، قصد ندارد در اپل موزیک آن را عرضه کند. از همان موقع شایعاتی مطرح شده که حاکی از تهدید هنرمندانی که در اپل موزیک ثبت نام نکنند، می باشند. در واقع این شایعات می گویند اپل آثار این دسته از هنرمندان را از آیتونز حذف می کند.


اما خوشبختانه اپل تمام این شایعات را رد کرد و گفت به اعتبار هنرمندان در آیتونز به دلیل عدم ثبت نام در سرویس اپل موزیک خدشه وارد نخواهد شد. بنظر می رسد اپل کار سختی برای جذب هنرمندان به سرویس استریم موسیقی جدیدش دارد. مدتی پیش نیز اعلام شد که هیچ کدام از آثار سبک Indie در اپل موزیک ارائه نخواهد شد، چرا که اپل سه ماه اول استفاده از اپل موزیک را رایگان کرده و این باعث می شود هیچ پولی به جیب هنرمندان نرود!

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیش از 11 میلیون مشترک پس از گذشت یکماه از راه اندازی اپل موزیک