گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۷ فروردين

توئیتر در پیروی از اپل، ایموجی هفت تیر خود را با تفنگ آب‌پاش سبز و بی‌خطری جابه‌جا می‌کند. برای انجام این کار، این شرکت در تلاش برای مدیریت سوء استفاده‌ها، سخنان نفرت‌انگیز و اذیت و آزار در پلتفرمش، یکی از ابزارهایی که سوء استفاده‌کنندگان به صورت آنلاین از ان استفاده می‌کنند را حذف کرد.
این تغییر یکی از چندین عرضه‌ی در به‌روزرسانی ایموجی توئیتر، Twemoji 2.6 است که بر روی کاربران توئیتر در وب، موبایل و Tweetdeck اثر می‌گذارد.
تصمیم به تغییر ایموجی تفنگ با یک اسباب‌بازی بچه‌گانه به عنوان بیانیه‌ای سیاسی در نظر گرفته شده، آن هم هنگامیکه اپل در سال ۲۰۱۶، ایموجی تفنگ آبی‌اش را برای iOS 10 معرفی کرد. این شرکت همچنین بر علیه اضافه شدن ایموجی‌های تفنگ مشاجراتی داشته که در نهایت منجر به تصمیم Unicode به حذف آن از لیست ایموجی‌های کاندید شده‌ی جدید در همان سال شد. با این اقدامات، اپل به طور موثری به مردم فهماند که اسلحه‌ جایی در زبان تصویری که آن‌ها اغلب در پیام‌رسانی‌ها با موبایل‌هایشان استفاده می‌کنند، ندارد.
این نوع تغییرات به علت توانایی ایموجی‌ها در تاثیرگذاری بر فرهنگ و عملکرد آن به عنوان شکل فهم ارتباطات به صورتی جهانی مهم هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه