دو سازندهی بازی آمادهاند تا هر کدام 2 میلیون دلار درآمد داشته باشند. Roblox طی دو سال گذشته به طور چشمگیری گسترده شده است. این کاملا یک بازی یا یک پلتفرم توسعه نیست، بلکه به بازیکنان اجازه میدهد تا میلیونها پروژهای که توسط کاربران ساخته شده را راهاندازی کنند، یا بازیهای شخصی خود را ایجاد نمایند و فورا آنها را در سراسر پلتفرمهای پشتیبانی شده، منتشر کنند. در سپتامبر 2015، شرکت Roblox خوشحالی خود را به خاطر داشتن 6 میلیون بازیکن ماهانه ابراز کرده بود که بیشتر آنها بین 15 تا 22 سال سن داشتند و از پلتفرمهای PC، Mac، iOS و Android استفاده میکردند.
صدها نفر از توسعهدهندگان حداقل 250 دلار در ماه از راه فروش اقلام و ارتقا در بازی های Roblox خود به دست میآوردند و این اکوسیستم به طور کلی ۲/۵ میلیون دلار برای سازندگان به بار آورد. امروز Roblox حدود 56 میلیون بازیکن ماهانه دارد که این رقم در سال 2015، 50 میلیون نفر بود.
صدها نفر از توسعهدهندگان حداقل 250 دلار در ماه از راه فروش اقلام و ارتقا در بازی های Roblox خود به دست میآوردند و این اکوسیستم به طور کلی ۲/۵ میلیون دلار برای سازندگان به بار آورد. امروز Roblox حدود 56 میلیون بازیکن ماهانه دارد که این رقم در سال 2015، 50 میلیون نفر بود.