نرم افزار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ اسفند

به گزارش همکاران سیستم، به گزارش بیزنس‌اینسایدر مایکروسافت به واسطه مجموعه «آفیس 365» بزرگترین بازیگر عرصه نرم‌ افزارهای سازمانی در جهان محسوب می‌شود. با این وجود گوگل به سرعت در حال پیشرفت در این زمینه است. این شرکت بزرگ توسعه دهنده خدمات جست‌وجوی اینترنتی به تازگی اعلام کرد مجموعه G Suite آن که خدماتی نظیر سرویس پست الکترونیکی جیمیل، سرویس ذخیره سازی گوگل درایو، سرویس گوگل داکس و گوگل میت را تحت پوشش قرار می‌دهد بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه فعال دارد.
«خاویر سولترو» مدیر توسعه خدمات G Suite گوگل در آخرین صحبت‌های خود این خبر را تایید کرد و البته توضیح نداد که این 2 میلیارد کاربر ماهانه فعال به صورت پولی یا رایگان از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند، یا اینکه علاوه بر سرویس محبوب جیمیل، دیگر خدمات را هم به همین شکل مورد استفاده قرار می‌دهند.
گوگل حدود یک سال قبل اعلام کرده بود حدود 5 میلیون کسب و کار در سراسر جهان مجموعه خدمات G Suite را مورد استفاده قرار می‌دهند که این رقم در مقابل 200 میلیون کسب و کار فعال در خدمات «آفیس 365» مایکروسافت بسیار کمتر است.
آقای سولترو که پیش از این چهار سال در شرکت مایکروسافت مشغول به فعالیت بود و از سال 2019 میلادی وارد گوگل شد در راستای توسعه خدمات G Suite به صورت ویژه بر تقویت ویژگی‌هایی نظیر جست‌وجوگر هوشمند و تبدیل کردن جیمیل به ابزار کاربردی‌تر تمرکز دارد.
گوگل همچنین در تلاش است ادغام بین سرویس‌های خود را آسان‌تر کند. زیر سولترو در این زمینه توضیح داده است که شرکت گوگل تمام تلاش‌های خود را بر این مسئله متمرکز کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه